dimecres, 25 de febrer del 2009

Ladies and gentlemen... the Band!

El darrer concert havia estat al setembre del 2007. Després de més d'un any, dissabte passat vam tornar a fer un concert. Babilònia pot ser moltes coses. Jo ja vaig dir que per mi era l'oportunitat de fer-ho. I ho continua sent. 


Era el primer concert després de molt de temps i també després de bastants canvis en el grup. Crec que vam donar la talla. És a dir: la nostra talla. El que som. I jo, sobretot, em vaig divertir. 



Aquí es pot veure clarament com el Gascon i jo ens ho vam passar teta cantant (i que el Pau s'ho va passar xepi xepi): 







I l'endemà, a la platja de Sitges, vam fer les fotos per a la capçalera de la nova estètica del blog. Que la idea era passar un dia tranquil a la platja, però resulta que no havíem calculat que era Carnaval i que Sitges seria un formiguer de personatges estrafolaris, per exemple, un banysita disfressat de motorista disfressat de futbolista:


Gràcies, Fer.

5 comentaris:

Fernando Díaz | elsituacionista ha dit...

Gran concierto, muy divertido. ¿Cuándo es el siguiente?

Por cierto, no se si te has fijado que esa bañista disfrazada de motorista disfrazada de futbolista era en realidad Marc Lenders. ¡4 disfraces en uno! Asombroso.

Anna ha dit...

Eeeh!

Felicitats pel concert!!!
Va molar molt!!! Va ser molt molt guai!

Quan anem a Eslovènia? ;)

Petons gransss

cobaltina ha dit...

M'agrada molt aquesta nova imatge!
Ja ens direu el proper concert a veure si no ens el perdem!

Harry Reddish ha dit...

felicidades por el nuevo diseño...

petons des de l'altre part del món

Lena ha dit...

ufff, quan de temps sense passar per enlloc de la blogosfera i sense fer ni un comentari en cap racó de la mateixa...

Sentia certa enyorança i sabia que la solució estava a les meves mans.

Haig de felicitar-te per algunes coses i entre d'altres pels pasos endavant, els canvis i la ilusió que tens/transmets.

Ja van dos concerts que perdo la oportunitat d'anar, espero que a la tercera ho aconsegueixi.

Petonets i una abraçada.