divendres, 17 d’abril del 2009

I les caixes per desfer!

Només falta una setmana. Aquest serà el primer Sant Jordi del nou blog, i d'altres coses, clar. Quins nervis! Fa unes quantes setmanes que faig llista mental (i alguna de material, perquè cada cop tinc menys capacitat de retentiva) dels llibres que vull regalar, i sí, potser el teu fins i tot ja el tinc a la prestatgeria nova del nou pis. Nerviós? Nerviosa? Ho entenc... 

Deures que he de fer d'aquí a Sant Jordi:

- trobar o fer una foto xula per a la felicitació
- trobar o fer (jajaja) un poema o motiu bonic per posar-lo a la felicitació
- comprar els llibres que em falten i que tinc pensats
- pensar i comprar els més difícils i que he anat aparcant

O sigui que si em busques, ja saps, estaré perduda en alguna de les caixes de llibres per desfer. Et deixo que tinc una feinada.

1 comentari:

e. ha dit...

- el pis, com menys coses millor (amb caixes pel mig també té el seu encant)
- per què rius?
- amb algo de m.m.marçal ja faig
- la teva llista infinita...