dilluns, 29 de juny del 2009

Tornem al Senegal

Tornem al Senegal, aprofitant les tres setmanes de vacances que tinc a l'agost. Enguany no hi vaig a treballar en cap projecte, sinó de vacances. Reviso el que escrivia fa un any, quan em plantejava el viatge. Que tenia por. Que tenia expectatives, i que segur que no s'adeien al que realment m'esperava. Que venia d'un sopar a Sarrià, per acomiadar-me d'en Theo, ens veiem al Senegal! I que això era molt emocionant.

La setmana passada vam fer el sopar a Sarrià, però en comptes de 5 érem 15, i va ser molt més divertit. I el comiat, igual d'emocionant. Ens veurem a Oussouye.

Enguany no tinc la mateixa por. Enguany tinc records i expectatives. Que és una combinació que sempre fa de mal portar. Tinc fotos que reviso, una llibreta amb notes que vull recuperar i endur-me, però vull que m'hi quedin fulls en blanc per escriure-hi més contes per a la Lili (i per a qui els vulgui llegir).

I tinc una llista de coses a fer (clar):

- bitllets d'avió

- vacunes

- bitllet de tren a Madrid (sortim d’allà!)

- triar llibres per llegir

- tallar-me els cabells

- mosquitera per al Fer

- preparar la farmaciola

- comprar llibretes

- preparar el cosidor de campanya

- comprar piles per a la lot

- buscar el diccionari de francès de butxaca (què en dec haver fet?)

- pinces d’estendre

- cinta americana

- cordino i cordill

- llençols

- antimosquits




Per la resta, no news, good news, que diuen.

3 comentaris:

Fernando Díaz | elsituacionista ha dit...

Yo tengo una caja de antibióticos para meter en el botiquín. Lo que me deriva en que muchos de los puntos de las listas derivarán en más puntos ¿no?

Liliana ha dit...

Vendrán nuevas experiencias y esta vez con otra compañía. ¡Qué lindo! Yo sigo leyendo tus cuentos. Esperaré ansiosamente las fotos, que son una gran antesala de esos cuentos.
Besotes y ¡bon voyage!

Lena ha dit...

Ostras!!! No sabia que tornaves...segur que en disfruteu molt. Segur que gaudirem després tots. Me n'alegro de debó, sé que és un viatge que us fa molta il·lusió.

Petons pels dos!! I omple la llibreta d'històries que algun dia, si tenim sort, ens explicaràs.