dimarts, 1 de novembre del 2011

Quasi tres


Aviat faràs tres mesos. Has crescut moltíssim! I jo tinc la sensació d'haver crescut amb tu. De mica en mica vaig aprenent-te. Per aquesta manera de plorar sé que tens son i necessites que et bressoli una mica, perquè vols aclucar els ulls mentre et faig petons prop de l'orella. Per aquella altra manera de somicar sé que vols mamar (tot i que, tingue-ho clar, sé perfectament que no plores de gana, que no m'enganyes, lladre!) Per la manera com em mires, se m'acut que potser et ve de gust que m'assegui al teu davant i et digui coses, et canti cançons inventades o faci cares divertides. Ho provo?



6 comentaris:

Harry Reddish ha dit...

Qué bonito es. Felicidades!!

e. ha dit...

definitivament ha canviat molt! em sembla que no em mereixo entrar per casa vostra, però si em deixeu miraré de visitar-vos quan torni d'aquest illot anglès! puc?

eva ha dit...

Elena, quan vulguis, evidentment.

Anna ha dit...

Però quina cosa més bonica perlamordedeeeeeeeeeu!!! :):):)

Està enorme! Enormement preciós, of course! ;)

Petonsssssss!!!

Bororo ha dit...

cada cop mes gran!!!

Canichu, el espía del bar ha dit...

:) felicidades